Jestem doświadczoną marketerką z ponad 10-letnim stażem, która od kilku lat nieodłącznie związana jest z dynamicznym światem IT. Moją pasją są nowoczesne technologie, a szczególnie fascynują mnie obszary sztucznej inteligencji (AI) oraz wirtualnej rzeczywistości (VR).
A co więcej? Uwielbiam się wspinać, odkrywać nowe oraz rozwiązywać różnorodne łamigłówki, które pozwalają mi rozwijać kreatywne podejście do licznych wyzwań, które napotykam na drodze. A czasem sobie coś zmaluję 😉
Dzielę się wiedzą
Chcesz wykorzystać sztuczną inteligencję, aby stworzyć skuteczne strategie marketingowe, dostosowane do preferencji Twoich klientów? Poznaj najnowsze technologie
www.marketerplus.pl
Zastanawiasz się czasem, jak wyglądałaby obsługa klienta, gdyby można było zatrudnić idealnego pracownika? Przeczytaj artykuł i znajdź idealne rozwiązanie dla siebie!
Gdybyś otworzył teraz swoją skrzynkę pocztową, to który z e-maili przykułby Twoją uwagę?
Przed marketerami, stoi nowe wyzwanie. Słyszałeś o trybie dark mode? Nie?! To koniecznie przeczytaj, jak wpływa on na jakość naszej pracy.
www.marketerplus.pl
Kiedyś było zdecydowanie łatwiej – wystarczyło napisać, że oferowany produkt pochodzi z zagranicy…
Gdybyś otworzył teraz swoją skrzynkę pocztową, to który z e-maili przykułby Twoją uwagę?
W ostatnich latach wiele się mówiło o personalizacji treści mailingów, reklam, czy wpisów blogowych. „Cześć Marku, ten artykuł jest dla Ciebie…” – czy personalizacja po imieniu obecnie wystarcza?
www.sprzedaz-24.pl
Możemy zauważyć, że prawie każde zagadnienie od statystyki i analityki biznesowej, po kodowanie ręcznie danej reguły jest nazywane sztuczną inteligencją.
Blogersii Sii Polska
Zastanawialiście się kiedyś, co by było, gdyby Indiana Jones był marketerem? Zamiast tropić zaginione skarby, poszukiwałby najcenniejszego zasobu dla każdej firmy – danych klientów!
Na bazie doświadczeń
Ebook o ścieżkach rozwoju marketera jest kompleksowym przewodnikiem dla osób zainteresowanych karierą w marketingu. W ebooku omawiane są różne strategie i umiejętności, które mogą pomóc Ci osiągnąć sukces. Dowiesz się, jak rozwijać umiejętności w obszarach takich jak: analiza danych, zarządzanie kampaniami reklamowymi, tworzenie treści marketingowych i budowanie strategii marketingowych, branding czy wykorzystanie nowoczesnych technologii.
Ebook zawiera również praktyczne wskazówki dotyczące budowania marki osobistej jako marketera oraz rad dotyczących rozwoju kariery i zdobywania nowych umiejętności.
Jest to niezastąpiony zasób dla wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i osiągnąć sukces w świecie marketingu.