Nazywam się

Klaudia Szostok

Artykuły gościnne

Po godzinach

Wywiady i podcasty

Dzielę się wiedzą

Artykuły gościnne

Marketing w erze AI. Jak wykorzystywać dane i optymalizować kampanie dzięki sztucznej inteligencji

Chcesz wykorzystać sztuczną inteligencję, aby stworzyć skuteczne strategie marketingowe, dostosowane do preferencji Twoich klientów? Poznaj najnowsze technologie

Automatyzacja obsługi klienta. Jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić jakość i efektywność usług w e-commerce

Zastanawiasz się czasem, jak wyglądałaby obsługa klienta, gdyby można było zatrudnić idealnego pracownika? Przeczytaj artykuł i znajdź idealne rozwiązanie dla siebie!

Przykuj uwagę odbiorcy – daj się zauważyć w skrzynce odbiorczej

Gdybyś otworzył teraz swoją skrzynkę pocztową, to który z e-maili przykułby Twoją uwagę?

Po ciemnej stronie mocy, czyli kilka istotnych informacji na temat dark mode

Przed marketerami, stoi nowe wyzwanie. Słyszałeś o trybie dark mode? Nie?! To koniecznie przeczytaj, jak wpływa on na jakość naszej pracy.

Niejedno imię konsumenta. Personalizacja w B2B i w B2C a cykl życia klienta i automatyzacja marketingu

Kiedyś było zdecydowanie łatwiej – wystarczyło napisać, że oferowany produkt pochodzi z zagranicy…

Przykuj uwagę odbiorcy – daj się zauważyć w skrzynce odbiorczej

Gdybyś otworzył teraz swoją skrzynkę pocztową, to który z e-maili przykułby Twoją uwagę?

Jak AI pomaga w hiperpersonalizacji?

W ostatnich latach wiele się mówiło o personalizacji treści mailingów, reklam, czy wpisów blogowych. „Cześć Marku, ten artykuł jest dla Ciebie…” – czy personalizacja po imieniu obecnie wystarcza?

Czego na temat AI w digital marketingu nie dowiesz się z książek?

Możemy zauważyć, że prawie każde zagadnienie od statystyki i analityki biznesowej, po kodowanie ręcznie danej reguły jest nazywane sztuczną inteligencją.

Imię.nazwisko@gmal.com – zadbaj o bazę kontaktów

Zastanawialiście się kiedyś, co by było, gdyby Indiana Jones był marketerem? Zamiast tropić zaginione skarby, poszukiwałby najcenniejszego zasobu dla każdej firmy – danych klientów!

Na bazie doświadczeń

Ebooki

Ebook o ścieżkach rozwoju marketera

Ebook o ścieżkach rozwoju marketera jest kompleksowym przewodnikiem dla osób zainteresowanych karierą w marketingu. W ebooku omawiane są różne strategie i umiejętności, które mogą pomóc Ci osiągnąć sukces. Dowiesz się, jak rozwijać umiejętności w obszarach takich jak: analiza danych, zarządzanie kampaniami reklamowymi, tworzenie treści marketingowych i budowanie strategii marketingowych, branding czy wykorzystanie nowoczesnych technologii.

Ebook zawiera również praktyczne wskazówki dotyczące budowania marki osobistej jako marketera oraz rad dotyczących rozwoju kariery i zdobywania nowych umiejętności.

Jest to niezastąpiony zasób dla wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i osiągnąć sukces w świecie marketingu.